משלוח Epost חינם בכל הזמנה מעל ₪200

לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

טיפים משפרי חיים לסטודנטים – קריאה חובה!

חיי הסטודנט אינם חיים קלים. על הסטודנטים להתמודד עם לוחות זמנים כמעט בלתי אפשריים, עם מרצים ועמיתים ללימודים, עם תחבורה ציבורית ועם עוד המון היבטים מלחיצים שכרוכים ברכישת השכלה גבוה.

עם זאת, ישנם כמה דברים שיכולים לשפר משמעותית את החווייה הסטודנטיאלית. חברי מערכת CarryOnline פנו לחבריהם הסטודנטים ואספו את מיטב הטיפים שיעזרו לכל סטודנט במצוקה לראות את האור שבקצה התואר:

* בסוף המאמר תוכלו למצוא את התיקים המומלצים ביותר לסטודנטים 🙂 * 


קח אותו לאט, את הזמן

יש משפט שאומר שהחיפזון הוא מהשטן. סטודנטים רבים מתקשים לנהל את הזמן שלהם בצורה יעילה ולכן נאלצים לא אחת לחטות בחיפזון – במילים אחרות, סטודנטים שלא מנצלים את הזמן באופן אפקטיבי, נוטים לדחוס את כל מה שעליהם לעשות לרגע האחרון וחווים לחץ בלתי נסבל.

הלימודים באוניברסיטה דורשים מסטודנטים להתמודד עם כמויות אימתניות של חומר תרגול, קריאה, למידה למבחנים והגשת עבודות. ניהול נכון של זמן יאפשר לסטודנטים לבצע את כל המטלות שהם חייבים לבצע ויפנה גם זמן למנוחה ולהנאה.

תכנון נכון של חלוקת הזמן וקביעת סדרי עדיפויות ישפרו את חוויית הלמידה שלכם באופן דרסטי. חשבו: מה הכי דחוף? מהי רמת הקושי של החומר? האם הקורס חדש או בעל משקל רב יותר? לפי רמת הקושי והדחיפות תוכלו להחליט כיצד לתכנן את הלמידה.

למשל, אם עליכם להגיש עבודה שאתם מרגישים בנוח עם חומר הלימוד שלה, תוכלו להקדיש לעניין פחות זמן, אך אם מדובר במשימה חדשה, מורכבת יותר או לא מוכרת, תצטרכו להקדיש זמן, אנרגיה ומאמץ רבים יותר.

 

אבל איך עושים את זה?!

זה בדיוק החלק הקריטי. על מנת לדעת מה יש לשפר, צריך קודם כל לדעת מהן החולשות שלכם. אנו מציעים להתחיל מלמדוד בעזרת שעון עצר מהו קצב העבודה שלכם וכמה זמן לוקח לכם לבצע משימות שונות, כמו להכין עבודה, לקרוא מאמר, לפתור תרגיל וכן הלאה.

בצורה זו תוכלו לקבל תמונת מצב כנה ולהעריך באופן יסודי יותר כמה זמן כדאי להקצות לכל משימה, ובאילו דרכים תוכלו להקל על עצמכם ולייעל את תהליך הלמידה.

שאלו את עצמכם את השאלות הבאות: מתי אתם לא כל-כך מרוכזים? מתי אתם חדים כתער? כמה זמן אתם מצליחים ללמוד מבלי לאבד סבלנות או ריכוז? האם אתם טיפוסים של למידה בבוקר, או בערב? קחו בחשבון את כל ההיבטים האלה בתכנון הלמידה וכך תוכלו לייעל אותה באופן משמעותי.

עוד עניין חשוב שרבים מקלים בו ראש, ולא בצדק, הוא הנטייה הטבעית של סטודנטים רבים להעמיס על עצמם כמויות מטורפות של חומר ללמידה, ותכנון זמן שגוי הגורם לכך שהסטודנטים מבלים שעות ארוכות בלמידה מייסרת ולא אפקטיבית.

למידה ממושכת פוגעת באיכות הלמידה ובכושר הקליטה של הסטודנט. לכן, חשוב מאוד להקפיד לצאת להפסקות באופן תדיר. רק להגיד שזה יקרה זה לא מספיק – קחו בחשבון את הזמן הנחוץ להפסקות כאשר אתם מתכננים את תהליך הלמידה.

כך תוכלו להגדיל את שעות הלמידה מבלי לפגוע באפקטיביות של הלמידה שלכם.

נסו, למשל, לקחת הפסקה של 5 דקות על כל חצי שעת למידה, או הפסקה של 10 דקות בכל שעה – כל וריאציה שתעזור לכם להישאר מרוכזים וממוקדים.

 

אתם לא לבד

ישנם סטודנטים הנתקלים בקשיים רבים בלמידה אשר רק מגבירים את רמת הלחץ והחרדה. כל הסיפור יכול להפוך בקלות למעין כדור שלג – ככל שהכדור מידרדר, כך הוא גדל ומתחזק. בסופו של דבר, ישנם אלה שבוחרים לא להמשיך ולהתמודד עם אותם אתגרים, אך בימינו, ישנן דרכים רבות לקבל סיוע עבור סוגיות שבעבר היו מתעלמים מהן במערכת האקדמאית, כמו למשל הפרעות קשב וריכוז.

בכל מוסד אקדמי ישנה יחידה המטפלת בסטודנטים המאובחנים כלקויי למידה. הקלות בבחינות (כמו לדוגמא תוספת זמן או סיוע נוסף בלימודים) מאושרות על בסיס המלצות מקצועיות של הצוות. אם אתם סובלים מלקויי למידה (בין אם אובחנתם או לא), מומלץ לברר מה ההליך השגרתי במוסד האקדמי בו אתם לומדים או עומדים ללמוד, ולהתחיל בתהליך האבחון לפני תחילת הלימודים, משום שתהליכים מסוג זה לוקחים זמן לרוב.

 

דרך הגב

רובנו לוקחים את הגב כמובן מאליו עד שהוא מתחיל לעשות בעיות. רק מעטים מעניקים לאבר החשוב הזה את הכבוד הראוי לו מבלי שנאלצו לחוות תפיסות שרירים או פריצות דיסק בלתי רצויות ומכאיבות.

אנו ב-CarryOnline חושבים שעדיף להיזהר על להצטער, ושואפים לעורר מודעות אצל כלל הציבור לגבי החשיבות של גב שמח ובריא – בייחוד אצל סטונדטים, אשר מבלים שעות ארוכות בכפיפה על מסך מחשב או מחברת, בהתרוצצות בתחבורה ציבורית ובישיבה על כסאות אכזריים באוניברסיטה \ במכללה.

לשם שמירה על גב מתפקד, אין לזלזל בחשיבותו של תיק נוח. תיקי גב לנשים המוצעים למכירה ברשתות שונות נראים אולי אופנתיים, אך לעיתים קרובות האיכות שלהם ירודה והם אינם מיועדים לסחיבה יומיומית של ציוד לימודים או מחשבים ניידים. אין שום צורך להתפשר על איכות ועל נוחות עבור מחיר או “אופנתיות”.

תיקי Herschel מומלצים מאוד לסטודנטים משום שהם משלבים אופנה, נוחות ופרקטיות. דגמי הרשל קלי משקל ובעל חלוקה פנימית מושלמת, אין ספק שבהרשל חשבו על כל הפרטים הקטנים!

 

תיקי Herschel מציעים מעל 20 דגמים שונים, אך רכזנו את המומלצים ביותר לסטודנטים:

סדרת Little America – הדגם המוכר ביותר של המותג בגרסתו הגדולה 15.6״. מומלץ ליום לימודים ארוך – מחשב, לאנצ׳ בוקס, ספרים, קלסרים וכו׳, כל אלה יכנסו בדגם זה בקלות!

 

סדרת Pop Quiz – בחירת הצוות! סדרת Pop Quiz גדולה כמעט כמו Little America. לדעתנו זה הדגם המושלם בגלל המחיר הזול יחסית לאחרים, החלוקה הפנימית של התאים היא ללא ספק המוצלחת ביותר מכל הסדרות.

 

 

סדרת Retreat – מאוד דומה לסדרת Little America. השינוי המהותי הוא שהיא עוצבה בהתאם למידות הגוף הנשי ולכן הדגם הזה נראה הרבה יותר פרופורציונלי על גוף הסטודנטית 🙂

 

אם אתם לא בקטע של Herschel, הרשו לנו להציג בפניכם את הכוכב העולה בתחום התיקים – ׳בובי׳ :

בובי הוא תיק בטיחותי, ועל הדרך גם חתיך אמיתי. הוא מעוצב ומתוכנן כתיק נגד גניבות, בעל מראה עכשווי ודגש נרחב על החלוקה הפנימית.

מומלץ למי שאוהב סדר – ׳כל דבר במקומו׳.

 

האגודה הישראלית לכירופרקטיקה פרסמה מספר כללים לישיבה נכונה מול מסך מחשב ולמניעת כאבי גב וצוואר:

1. קרבו את המקלדת ואת העכבר אליכם כמה שיותר כדי למנוע עומס מיותר על השכמות.

2. דאגו שהמסך יהיה בגובה העיניים ושמרכז המסך בגובה הסנטר.

3. שבו בצורה שתאפשר כיפוף של הברכיים וכך תפחיתו לחצים על הגב התחתון.

4. בחרו כיסא אורטופדי עם משענת לצוואר ומשענת לידיים.

5. השעינו את המרפקים על משענות הכסא והקפידו על כך שיהיו מכוונות לגובה המתאים.

6. בעבודה על העכבר רצוי שהצוואר יושען על משענת הכסא – פרק כף היד צריך להישאר כמה שיותר ישר.

7. מומלץ להשתמש באוזניה או בספיקר בעת שיחה בטלפון.

8. מומלץ מאוד לבצע מדי יום תרגילי מתיחה לחיזוק הגב התחתון, העליון, הצוואר והכתפיים.

9. אם אין צורך להרכין את הראש – הימנעו מכך! יש להשעין את הצוואר על המשענת במהלך העבודה עם העכבר או בקריאת מסמכים.

10. בדקו את הראייה פעם בשנה – ליקוי בראייה יגרום לכם להתקרב אל המסך ולכווץ שרירים מיותרים.

11. שתו לפחות 8 כוסות מים ביום – שרירים עם רמות גבוהות של חומצת חלב זקוקים למים רבים כדי לשטוף את החומצה המצטברת החוצה.

12. קומו כל 45 דקות להתרענן ובצעו תרגילים להרפיית שרירי השלד והעיניים. כך תסייעו בהזרמת דם לשרירים ולמפרקים.

 

אנו מקווים שהטיפים שאספנו עבורכם ישמשו אתכם במהלך הלימודים ויעזרו לכם לעבור את השנה עם מינימום הפרעות ואי-נעימויות מיותרות.

שאלו אותנו על המוצר

שאלו אותנו כל דבר שתרצו על המוצר שבו אתם צופים ונשמח לחזור אליכם עם כל התשובות