האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

בהחלט כן! פשוט חייגו לטלפון: 09-7735054, במהלך שעות פעילות החנות.

 

 

איך אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?

ניתן לבדוק את מצב ההזמנה בעמוד “מעקב ההזמנות”. שימו לב – ניתן לעקוב אחר הזמנה רק במידה ופתחתם חשבון באתר.

 

 

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

ברגע שבוצעה ההזמנה, יישלח אישור הזמנה באופן אוטומטי לכתובת המייל שציינתם באתר.

 

 

ביצעתי הזמנה וברצוני להוסיף אליה עוד פריט/ים. איך והאם אפשר לעשות זאת?

בטח שאפשר. כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו במהלך שעות הפעילות, או לבצע הזמנה נוספת.

במידה וחוייבתם בתשלום על עלות משלוח כפולה, תקבלו זיכוי אוטומטי עד 5 ימי עסקים.

 

 

ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי \ לשנות את שיטת המשלוח \ לשנות כתובת עבור המשלוח. איך אפשר לעשות זאת?

ניתן לפנות אלינו באמצעות עמוד “צור קשר”, או פשוט להתקשר אלינו למספר: 09-7735054

 

 

מתי החבילה תגיע אליי?

החבילה תגיע ליעד המשלוח עד 7 ימי עסקים, אך ברוב המקרים תגיע תוך 2-3. המשלוח עד הבית! בדואר רשום: החבילה תגיע תוך כ-7 ימי עסקים.

לאזורים מעבר לקו הירוק, החבילה תגיע תוך כ-10 ימי עסקים.

 

 כיצד אני מנצל את האחריות בגין המוצר?

ל- Carry Online מעל 100 נקודות שירות, בפריסה ארצית מלאה !

מומלץ ליצור קשר עם המוקד הטלפוני ואנו נפנה אותך לנקודת השירות הקרובה ביותר :-)

בנוסף , תעודת הרכישה מהווה אחריות על תיקונים אצלנו בחנות.

 

רכשתי מזוודה או תיק עור במקום אחר – האם אוכל לתקן אצלכם ?

בהחלט, אנו מתקנים מזוודות ותיקי עור מכל הסוגים במחיר נוחים במיוחד.

 

הזמנתי פריט וברצוני להחזיר או להחליף אותו. איך אפשר לעשות זאת?

החלפה או החזרה מותנית באי שימוש של המוצר.

אם ברצונך להחזיר מוצר בפניך עומדות 2 אופציות:

ליצור איתנו קשר ולהביא אותו למחסן שלנו שנמצא בהרצליה רחוב נורדאו 17.

או:

להזמין שליח שיגיע עד הבית אליך לאסוף את המוצר בעלות של 30 ש’’ח.

לאחר פעולות אלו יוחזר אליך כספף באופן מלא על הרכישה.

ניתן לפנות אלינו באמצעות עמוד “צור קשר”, או פשוט להתקשר אלינו למספר: 09-7735054

 

 

כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?

במידה ובהזמנה המקורית בחרת במשלוח בדואר רשום, זמן ההגעה יהיה כ-10 ימי עסקים. במידה ובחרת במשלוח באמצעות שליח, החבילה תגיע תוך כיומיים.

 

 

האם אפשר להחזיר פריט במבצע?

בהחלט. ניתן להחזיר פריט במבצע תוך עד 14 ימי עסקים, באריזה המקורית ובהצגת חשבונית או קבלה.

 

 

האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן. ניתן לשלם בתשלומים בהתאם לסכום העסקה:

בקנייה של עד 500 ש"ח – 5 תשלומים.

בקנייה של מעל 500 ש"ח ועד 1000 ש"ח – 7 תשלומים.

בקנייה של מעל 1000 ש"ח, 12 תשלומים ללא ריבית.

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

לא. ניתן להזמין מאיתנו מבלי לפתוח חשבון באתר, אך שימו לב שהפרטים שהזנתם עבור המשלוח לא יישמרו במערכת.

 

 

האם ניתן לשלם במזומן?

כן. ניתן לשלם במזומן דרך המענה הטלפוני שלנו בשעות הפעילות, בתוספת תשלום של 19 ש"ח.

 

 

האם חויבתי פעמיים?

במידה וחלה טעות בחיוב, דווח לנו על כך ונזכה את חשבונך בהקדם האפשרי.